Stil maar

We volgen rechercheur Gina Hartman in haar zoektocht naar de ouders van een te vondeling gelegde baby. Na DNA onderzoek blijkt de moeder van de baby de vier jaar geleden spoorloos verdwenen Deborah Jenkins te zijn. De vrouw die iedereen dood achtte, doordat destijds alle sporen op niets uitliepen. Gina zet alles op alles om Deborah te vinden en haar te herenigen met de baby en haar gezin.

Kovach heeft met "Stil maar" een spannend eerste deel in de serie met Gina Hartman geschreven. Vanaf de eerste bladzijden is je nieuwsgierigheid gewekt en de spanning voelbaar. Het verhaal wordt vooral verteld vanuit de hoofdpersoon Gina, maar af en toe switchen we naar Deborah, haar ma
n Luke of de vader van de baby. Naarmate het verhaal vordert, neemt de spanning toe door een aantal gebeurtenissen waar het gezin van Deborah mee te maken krijgt. Je weet als lezer ondertussen waar Deborah is, maar bij wie zij is houdt Kovach lang verborgen. Hoewel het einde van het verhaal wat afgeraffeld lijkt en de vondst van Deborah iets te toevallig, heb ik oprecht genoten van dit verhaal.

Meer recensies van books.plants.breda