mooie start

Cindysbooksofromance 28 november 2023
Om te beginnen vond ik het alvast erg fijn dat dit boek start met een stamboom, al begreep ik toen nog niet hoe het kwam dat alle kinderen dezelfde familienaam hadden. Er worden gedurende het verhaal ook meteen enkele opties voor koppeltjes duidelijk en ik ben nieuwsgierig naar elk van hen, en ook het #smalltown gegeven vind ik zalig.

Presley denkt dat dit hele friends with benefits gedoe ideaal voor hen is, en dat Cade er hetzelfde instaat, toch twijfelen ze allebei, en weten ze dat ze het gevaar lopen om voor elkaar te vallen. Ik vind elke erotische scène in dit boek mooi, liefdevol en sensueel, maar op geen enkel moment vulgair. De opbouw naar de uiteindelijke seksscène was zelfs grappig door de vele onderbrekingen.
Daarna veranderde er voor mij iets. Vanaf dat moment kwamen er emoties aan te pas die ik niet zag aankomen.

Ik dacht als lezer dat Cade diegene was die als eerste diepere gevoelens kreeg, ook al wou hij dat pas later inzien. Dit was voor mij duidelijk een gevalletje #hefallsfirst , maar bleek dat hij daar maar moeilijk mee om kon, iets wat ik totaal niet verwacht had aan het begin van het boek, maar tegelijkertijd ook erg leuk vond, ik hou ervan als de kwetsbaarheid van stoere mannen toch goed neergezet wordt.

De ontwikkeling van de personages vond ik ook goed uitgewerkt, doordat er een hele familie moet voorgesteld worden was er iets minder ruimte in dit deel dan er in de volgende delen gaat zijn vermoed ik, maar de tranen liepen echt over mijn wangen tijdens het lezen van hoofdstuk 29. De familie Greene is echt een prachtig samengesteld boeket.

Dit auteursduo wist me duidelijk te verrassen, iets wat ik eigenlijk wel al verwachtte aangezien @silsreadingcorner een aantal van hun boeken al in het Engels las en steeds enthousiast was, ik kan alvast niet wachten tot @sisterspressnl meer gaat vertalen

Meer recensies van Cindysbooksofromance