wauw

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Jules Ambrose zit in haar laatste jaar rechten aan Thayer. Ze vindt een bijbaantje tot haar afstuderen in de klinkiek waar Josh als vrijwilliger werkt. Het loopt al jaren moeizaam tussen hen, maar zijn zus is nu eenmaal haar beste vriendin.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Josh Chen, broer van Ava uit Twisted Love, had nooit een hoge pet op van de beste vriendin van zijn zus. Erger zelfs, hij vroeg zelfs van zijn zus dat ze hun vriendschap zou beëindigen, wat ze gelukkig niet gedaan heeft.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Vrij snel in het verhaal moesten Josh en Jules een bed delen tijdens een skitripje. Toen al kon je voelen hoe zorgzaam Josh is, ook al wil hij dat eigenlijk niet naar Jules toe zijn. Maar tegelijk is de aantrekkingskracht tussen hen zo duidelijk
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ik heb voor dit boek mijn tijd genomen, ik wou nog lang geen afscheid nemen van deze twee prachtig uitgewerkte personages. Zowel Josh als Jules vonden heel snel een plekje naar mijn hart. Ik keek heel erg uit naar dit deel, want al van in het eerste deel van deze serie waren deze twee een match voor mij, en ook een match met mij .
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
De verhaallijn vond ik heel goed, spannend door wat er gebeurd en wat je nog niet wist van Jules haar verleden, maar er zat ook zoveel meer zachte liefde in dit derde deel.
Liefde was voelbaar, ook al was het in het begin vooral lust, toch vond ik deze erotische scènes zoveel mooier en liefdevoller dan die uit de vorige delen. Dit keer heb ik genoten van elk woord en elke handeling, terwijl ik me in de vorige delen net stoorde aan bepaalde woorden tijdens die momenten.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ik voel nu al dat ik dit boek ooit nog eens ga herlezen en dat zeg ik echt niet snel…
Naar het einde toe werd er al wat geteaserd naar het laatste deel, Twisted Lies, waarin Stella de hoofdrol heeft. Zoals wel vaker vind ik per deel series steeds beter worden, maar dit gaat al heeeeeeel goed moeten zijn om Twisted Hate te kunnen overtreffen.

Meer recensies van Cindysbooksofromance