leuk ingesproken!

Noëlle is een echt kerstkind en helemaal gek op het hele feestgebeuren, alleen is dat tot in het absurde toe. Zo verwacht ze dat haar genodigden hun pakjes inpakken in de kleurencode die zij vooropstelt en is ze een klein beetje maniakaal als het aankomt op het perfecte Kerstdiner, maar dan loopt haar minutieus geplande dag toch niet zoals zij het wil en ontpopt zich een ware Kerstzilla, gelukkig krijgt ze voldoende herkansing(en).
Ik had hiervoor al de Onbreekbaar serie van Lisette gelezen en die vond ik geweldig leuk. Ik begon dus het verhaal met torenhoge verwachtingen, altijd gevaarlijk, I know .
Eerst even een positieve noot: het boek is ook te beluisteren en werd ingesproken door Lisette herself!! Ik moest dus ook wel een deel beluisteren, wauw, wat ontzettend cool ingesproken is dat zeg, en nog zingen ook . Intonatie en klemtoon lag sowieso zoals ze het ook als auteur bedoelde, dat maakt de beleving heel leuk.
Noëlle en ik, wij waren geen match, ze krijgt van mij zelfs de award voor meest ergerlijke personage van 2023. Enkel die tweede eerste en de zevende kerst kon ik Noelle wel hebben, maar de rest kon ik ze wel naar de maan schieten. Safi en David daarentegen vond ik wel erg leuk, naarmate het verhaal verder ging begreep ik Florian ook steeds beter en op het einde was niet meer David, maar Florian mijn favoriete personage.
Gelukkig bevat het verhaal een stevige dosis Lisette-humor, maar wie dit verhaal dacht te lezen omwille van de romantiek is er helaas aan voor de moeite.
Je zou denken dat dat simpel is, iemand 4 keer dezelfde dag laten beleven maar toch net iets anders, maar volgens mij is dat om te schrijven best nog wel een uitdaging, want begin je te schrijven vanuit hetzelfde verhaal of schrijf je een nieuwe dag met enkele gelijke stukken in, over dat soort dingen ging ik dus nadenken .

Meer recensies van Cindysbooksofromance