knap debuut

Alleenstaande moeder Belle stuit op een man die aangevallen lijkt te worden en op het punt staat om dat niet te overleven. Tegen beter weten in besluit Belle de man te hulp te schieten. Dat haar dochtertje Miley ik de draagzak zit houdt haar niet tegen.

Atlas kan de kleurenbom die roekeloos zijn leven wou beschermen maar niet uit zijn gedachten bannen. Wanneer hij haar eindelijk vindt had hij niet op een vriendelijke ontvangst gerekend, maar die WC borstel tartte toch wel alle verbeelding!

Ik heb niet veel ervaring met dark romance, maar wat ik in Eva haar stijl heel erg leuk vind is de humor. Er waren een aantal scènes (oh ja, die wc borstel , maar die make over en de uitschuiver waren ook hilarisch!) die voor eeuwig op mijn netvlies gebrand staan.

Het dubbele pov maakte dat ik dus ook het maffia gebeuren onder ogen moest komen, waarbij gruwelijke daden (ahum, hoe verknipt ben je als je sprookjes op die manier tot leven wekt ). Die gemenere scènes vond ik wel erg origineel omwille van dat gegeven. Alhoewel ik bijna moest kotsen bij momenten heb ik ze toch wel graag gelezen. Je moet er maar op komen .

De cliffhanger houdt me ook erg bezig, ik wil weten wat er nu gaat gebeuren en waarom dit exact op dit moment moesten gebeuren. Niks erger dan op zo’n moment gestoord worden .

Dit is het debuut van de Vlaamse Eva Yarich, een debuut van een serie van meteen zes boeken. Wauw!
Ik heb de eerste versie van dit boek gelezen en kan alvast zeggen dat Eva al een sterke groei doorgemaakt heeft. En ik ben er alleen maar zeker van dat ze nog marge heeft, want ze is letterlijk nog maar een jaar aan het schrijven! Wat dus alleen maar veelbelovend is voor de volgende delen!

Naar Lev ben ik waanzinnig benieuwd. Hij is zo wacko als iets, maar hij heeft iets speciaals over zich! Dus, Eva, snel doorschrijven

Meer recensies van Cindysbooksofromance