afwisseling

Een koude kerst
⭐️⭐️⭐️
De nieuwe (knappe) buurman van Josie heeft geen idee dat hij een huis kocht midden in de meest bezochte straat van de Hamptons gedurende de Kerstperiode.
Een verhaal dat toch warmte weet te brengen, te kort voor diepgang, maar wel een leuk verhaal! Te snel uit .De Nederlandse titel vond ik iets minder passen .
Superman
⭐️⭐️⭐️
Een gedeelde Uber tijdens een sneeuwstorm waarbij Meredith per ongeluk op de schoot van advocaat Adam gaat zitten.
Een Clark Kent lookalike en deze hier gaat al overstag , ook weer een super kort verhaal, de sfeer van Kerst vond ik in dit verhaal iets minder voelbaar.
Kerstmis in New York
⭐️⭐️⭐️✨
Eventplanner Margo staat op het punt haar echtscheiding helemaal achter de rug te hebben via de rechtbank wanneer haar vriendin haar uitdaagt iets te doen wat ze normaalgesproken nooit zou doen: een vreemde zoenen.
Dit verhaal kwam door de kleine tijdsprongetjes meer bij me binnen doordat het realistischer aanvoelde. Ook voelde ik hier de Keeland-Ware chemie meer dan in de voorgaande twee verhalen.
De grote kerstleugen
⭐️⭐️⭐️⭐️✨
Collega’s Riley Kennedy en Kennedy Riley hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar ontvangen regelmatig elkaars mail. Kennedy leest niet alleen haar mails, maar voorziet ze ook nog ongevraagd van commentaar.
#fakedating vind ik altijd een erg leuke trope, bij dit verhaal kreeg ik The proposal vibes. Dit was ook het dikste verhaal uit de bundel, hierbij is dus nogmaals bevestigd dat ik liefst stevige verhalen heb.
Een feestelijk foutje
⭐️⭐️⭐️⭐️✨
Piper koopt dit jaar geen kerstcadeaus maar verricht goede daden in naam van familieleden en vrienden. Alleen blijkt de dakloze die ze wou helpen in naam van tante Lorraine niet dakloos
De verhalen in het boek werden steeds beter, van dit verhaal had ik eigenlijk graag een uitgebreidere versie gelezen, want ik heb het gevoel nog niet genoeg te hebben van Mason

Meer recensies van Cindysbooksofromance