mooi einde van de serie

Ik vond dit verhaal best wel wat anders dan de voorgaande, hier zaten eerder YA vibes in, wat ik ook we goed neergezet vond.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Er zaten erg fijne verwijzingen in het boek naar Tom en Jerry, iets wat ik heel toepasselijk vond. Het paste helemaal bij hen. Het speelse dat ze hadden, het kibbelende, het plagende, … allemaal heel mooi omschreven en het kwam ook binnen bij mij als lezer.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Niettegenstaande dat Hailee geen maatje 38 had, is ze wel een mooie vrouw. Hier vond ik de passages ivm het bodyshamen echt wel hard binnenkomen. Goed geschreven, want de tranen liepen over mijn wangen doordat ik zo met haar meeleefde.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Aiden is daarom ook een prachtig personage, alhoewel misschien uiterlijk iets te perfect voor de buitenwereld, toch heb ik hem al lezend eigenlijk nooit als sexy en hot beschouwd. Zijn transformatie was het enige wat niet heel erg geloofwaardig op me overgenomen was.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Zelfs de gesloten deur (hadden de voorgaande delen dit ook?? Nee toch?) stoorde me niet, niettegenstaande ik wel de verwachting had iets meer steamy scènes te hebben. Ik begrijp wel de keuze hierin van de auteur.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ook de reden van Aiden zijn terugkomst was echt wauw. Hij is zo trouw gebleven aan Hailee in alle opzicht. Bewonderenswaardig. En echt, ik vond het heel leuk om hem als personage (en Hailee ook) al van die jonge leeftijd te kunnen volgen.
Het einde (vanaf Damian) ging me iets te snel, maar dat is het enige minpuntje hier.

Meer recensies van Cindysbooksofromance