Zo mooi, zo ontroerend.

Zucht... Van dit verhaal moest ik dus echt even bijkomen. Gisteravond las ik "Alles op het spel" uit van Tamara Haagmans.
Lilly is ernstig ziek geweest, maar na een zware periode van herstel zet ze alles op alles om haar droom na te jagen. Lilly wil namelijk danseres worden. Dit lukt, ze mag dansen in een videoclip. Samen met Jim, de maker van de videoclip. In eerste instantie is de band tussen Lilly en Jim niet vanzelfsprekend, maar al snel ontstaat er meer. Lilly voelt zich de laatste tijd alleen niet goed, ze is bang dat de ziekte terug is en ze moet stoppen met haar passie dansen. Ze deelt haar onzekerheid over haar gezondheid niet, daar heeft Lilly het niet graag over. Ze gaat alleen op controle in het ziekenhuis, en komt daar voor een enorme keuze te staan. Net nu ze samen met Jim prachtige dromen van kleine zieke kinderen lieten uitkomen. Durft Lilly te denken aan de keuzes die ze moet gaan maken? Durft ze haar hart te volgen? Dit verhaal is zo ontroerend, maar tegelijkertijd zo mooi. Verschillende emoties komen echt bij de lezer binnen, dit heeft Tamara zo goed beschreven. Dank hiervoor! Wil je weten wat sneeuwwitje hiermee te heeft? Lees dan zelf "Alles op het spel"
Leestip: houd zakdoekjes binnen handbereik!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca