Fijne feelgood!

Mara werkt in een winkel met tweedehands boeken, bladmuziek en theaterstukken. Het is het familiebedrijf van haar opa en oma. Haar lieve opa en oma, waar Mara bij woont. Plankenkoorts begint met een enorme drukte in de winkel. Er komen achter elkaar heel veel mensen binnen. Alles wordt overhoop gehaald en het lijkt erop dat deze mensen naar iets opzoek zijn, maar naar wat? Ook dit nieuwe feelgood verhaal van Tamara Haagmans heb ik met een glimlach gelezen. Tamara laat je de liefde voelen tussen Mara en haar grootouders, maar ook de afstand die ze voelt tussen haar ouders. Tamara schrijft heel beeldend, waardoor ik vooral de winkel goed voor mij zag. Erg leuk trouwens om ook weer oude bekende uit De mooiste dag van je leven en De kreeft tegen te komen! Plankenkoorts is een mooi, grappig, ontroerend en liefdevol verhaal over het volgen van je hart. Bedankt Tamara voor je fijne schrijfstijl, ik heb zoals bij al je boeken genoten!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca