Korte reisjes naar zonnige eilanden.

Leesdromen 31 juli 2019
Een verhalen bundel met zeven verhalen. Zeven vrouwen op zeven eilanden. Korte maar krachtige verhalen. Elke vrouw beleeft spannende tijden op een zon overgoten eiland. Over een vrouw die na negen jaar terug keert naar het eiland van haar dromen. Negen jaar geleden heeft ze het eiland verlaten na een fatale gebeurtenis. Op het eiland komt ze erachter dat het verleden nog steeds op de loer ligt. Een huwelijksreis naar een eiland waar een moordenaar actief is. Een oud-politieman die tijdens een cruise een complot stuit met mogelijk dode gevolgen.

Sommige verhalen zijn spannender dan de ander. De verhalen zijn goed opgebouwd. De karakter ontwikkelen zich minder goed dan in een normale thriller omdat de verhalen kort zijn. Maar ondanks dat leef je mee.

Persoonlijk houd ik meer van langere verhalen waarin je een band kunt opbouwen met de karakters.

Een heerlijke bundel om tussen door te lezen. Ideaal voor op het strand of bij het zwembad.

Meer recensies van Leesdromen