De ontdekking van een onbekend continent.

ikkebenhet Diana 06 november 2022
Ik heb zo genoten van dit boek! Prachtige met precisie uitgewerkte illustraties van vreemde fantasie wezens. Het boek is uitbundig geïllustreerd en een soort ontdekkinsreisgids over het continent Terra Ultima. Alles aan dit boek klopt! Je gaat je afvragen of Terra Ultima echt heeft bestaan!
Heel bewust heb ik het boek niet in 1 keer uitgelezen zodat ik heel lang kon genieten van de mooie prenten.
Het is natuurlijk een fantasie verhaal maar dat is zo goed geschreven dat je je echt gaat afvragen en ook gaat hopen dat Terra Ultima echt bestaat.
Het laatste hoofdstuk laat ruimte over voor een vervolg dat kan voor mij niet snel genoeg komen ook als de wezens dan niet zo lieflijk blijken te zijn als in dit eerste boek.

Meer recensies van ikkebenhet Diana