Een emotionele achtbaan, doordrenkt met romantiek en intrige.

issie_books 13 februari 2024
"Het Begin" van Jerrad Hoff neemt lezers mee door het leven van Evy Latour. Zij verlaat in 1962 New York City voor een eenvoudig bestaan in het schilderachtige zuidwesten van South Carolina. Op een prachtige manier schildert Jerrad het portret van Evy, een vrouw die alles lijkt te hebben, maar besluit om haar leven een totaal nieuwe wending te geven.

De kracht van het verhaal ligt in de manier waarop de auteur de complexiteit van menselijke relaties en de prijs van het najagen van dromen vertelt maar ook in de manier hoe het landschap beschreven wordt. De ontmoeting met een mysterieuze man, bekend maar nog nooit ontmoet door Evy, voegt een romantische laag aan het boek toe. De spanning tussen hun verleden, geheimen en de afkeuring van hun omgeving houdt de lezer op het puntje van zijn stoel. Ik had het einde echt niet zien aankomen en voelde onwijs mee met Evy.

“Het Begin” is een boeiend verhaal dat de lezer meeneemt op een emotionele achtbaan, doordrenkt met romantiek en intrige.

Meer recensies van issie_books