Een verhaal vol emoties

Jeanet 05 februari 2023 Boekverkoper
Een erg goed in elkaar gezet verhaal. Verteld vanuit verschillende perspectieven. Het leest erg prettig en je raakt betrokken bij de hoofdpersonen.

Abel wordt op zesjarige leeftijd geschept door een vrachtwagen voor zijn huis. Dit heeft niet alleen gevolgen voor het gezin van Abel maar ook van de vrachtwagenchauffeur, die verderop aan de dijk woont. Ondanks dat de aanzet heel verdrietig is, is het geen triest verhaal. Men gaat verder met leven ieder op zijn eigen manier. Maar dat het ongeluk een grote impact heeft blijkt door de keuzes die er gemaakt worden.

Met af en toe een traan of een snik, maar ook met een lach op mijn gezicht heb ik dit boek gelezen. Mooi, heftig, integer, verdriet, blijdschap, vele emoties komen voorbij.

Meer recensies van Jeanet