Lekkere feelgood roman.

Maria 10 januari 2021
Het verhaal gaat over Liz, die werkt als patissier in de keuken van hotelketen van der Arend, helaas heeft haar baas losse handjes en is het werk saai, elke dag hetzelfde. Ze kan er haar creativiteit niet kwijt. Haar droom is om een koffietentje annex patisserie voor zichzelf te beginnen. Haar vriend Onno, die voornamelijk met zichzelf bezig is, vindt dat een slecht plan. Dan krijgt Liz de kans om een leuk pandje te huren en ze gaat, ondanks de tegenwerking van Onno, aan de slag, geholpen door de zoon van haar huurbaas.
Saskia Oudshoorn heeft een fijne schrijfstijl, je wordt direct in het verhaal meegenomen en je kunt maar moeilijk het boek opzij leggen. Het boek is met heel veel humor geschreven, maar er zitten ook wijze levenslessen in verpakt. Wat me wel stoorde zijn de vele schrijffouten in het boek. De volgorde in de zinnen klopte lang niet altijd. Toch heb ik van het boek genoten en kijk ik uit naar het tweede deel.

Meer recensies van Maria