Geen overtuigend verhaal

Our Library Belgium 20 februari 2024
Ondanks een veelbelovende flaptekst was dit voor mij niet dé thriller. Het boek begon goed met een sterke proloog die me nieuwsgierig maakte naar de rest van het verhaal.

Positief vond ik dat het begin voldoende spanning bevatte. Je werd aangespoord om verder te lezen en nadien wisselde ik af tussen verschillende verdachten.

Jammer genoeg viel het boek mij verder tegen. Het hoofdpersonage kon mij niet helemaal bekoren. Ik had meer van Elin verwacht. Toch ben ik benieuwd of zij evolueert in Het resort, maar in dit boek heb ik me vooral geërgerd aan haar.

Op voorhand had ik gehoopt dat de geschiedenis van het gebouw een groot deel zou uitmaken van het verhaal, maar dat was niet het geval. Ook het plot vond ik niet heel sterk.

Het volgende boek van deze auteur, Het resort, heb ik reeds in mijn boekenkast staan. Hoewel ik nog niet 100% overtuigd ben, wil ik dit boek graag een kans geven.

Meer recensies van Our Library Belgium