Gebedsgenezing

Samuel Derous 01 juli 2023 Auteur
Ik heb een haat- liefdeverhouding met gebedsgenezing... Ik kom uit een religieuze stroming waar men dacht dat gebedsgenezing niet voorkomt... Maar ik kan de getuigenissen niet wegcijferen, al blijf ik heel sceptisch.
Dit boek is zo'n getuigenis. Een vrouw met Parkinson die voor 90% geneest. Het bijzondere aan het boek dat het geen eenzijdig positief verhaal is geworden van iemand die op miraculeuze manier is genezen van een ernstige aandoening. Maar over iemand die net zo goed vragen heeft. Die ook haar twijfels heeft en terwijl hopend toch angstig is dat het allemaal in haar hoofd zit, en dat ze binnen korte tijd terug zal verglijden in de ernstige staat waarin ze verkeerde voor de genezing. Een vrouw met vragen, ook hoe het verder moet nu ze voor 90% genezen is. De eeuwige twijfel van een gelovige, eerlijk en onomwonden verteld.
Sommige dingen hadden wat beter uitgewerkt konden zijn, maar al bij al toch nog een interessant werkje.
Eigenlijk 3.5*

Meer recensies van Samuel Derous