Het manifesteren van het einde

In Plots ontwaken schrijven Roan Botman, Hans van Es, Janneke Koehoorn, en Mirko Schulze op eigen manier een bloedstollende thrillernovelle, waarin ze naar eigen inzicht beschrijven hoe het einde van de wereld hoe we die kennen zich zal manifesteren… mits we tijdig zullen wakker worden in kleurrijke werelden die niet altijd even kleurrijk zullen zijn. Harde waarheden en over hoe recherchewerk in zijn werk gaat, al dan niet met een paranormaal of gewoon een ronduit vreemd randje. Verhalen waarin een emotionele reis de boventoon voert, waarin de personages meer met elkaar gemeen hebben, dan dat ze van elkaar zullen durven toegeven. Het is een gevarieerde collectie thrillernovelles, waarin nog weleens het onverwachte in op kan duiken. De rode lijnen zijn uitermate intrigerend. Gemiddeld komt deze bundel dan ook uit op 4,25 sterren.

Meer recensies van Saskia Boree - SJM Schrijft