Intrigerend

Stefan Tetelepta 03 september 2019 Auteur
Ik zal het maar meteen bekennen, Het Pilgrim Fathers Complot is het enige deel dat ik uit de trilogie heb gelezen. Dat is omdat ik niet hou van Dan Brown boeken en huiverig was het op te pikken. Maar gedurende het schrijven vertelde Jeroen Windmeijer me wel eens over dit deel en waar het ongeveer naartoe ging. En dan wil je ook zelf lezen wat het is geworden. Het is een intrigerend boek geworden. Bij de boekpresentatie in 2018 verklapte hij al dat zijn redacteur streng heeft toegekeken dat het niet te lang werd en dit is precies goed. Ook goed is dat deze trilogie is afgerond en er nieuwe wegen worden ingeslagen. Dat doet hij overtuigend met De Offers, het boek dat dit jaar uitkwam.

Meer recensies van Stefan Tetelepta