Rylee heeft een tragisch ongeluk overleefd, maar is daar geestelijk nog zeker niet van hersteld. Haar zelfvertrouwen heeft een flinke deuk gekregen.
Ze valt letterlijk voor de voeten van Colton. Meteen is ze zwaar onder de indruk van deze man, maar ze weet ook vrijwel meteen dat het een ontzettende player is. En daar zit ze zekere niet op te wachten.

“Wat is er aan de hand, Rylee? Waarom vind je het zo eng om te voelen?”

Colton weet het zeker, hij is niet in staat om lief te hebben en kan en wil zich daardoor niet binden.
Tot aan zijn adoptie op 8-jarige leeftijd was het leven van Colton een hel.

“Ik zou je dezelfde vraag kunnen stellen, Colton. Wie heeft jou pijn gedaan? Waarom kijk je altijd zo vreselijk gepijnigd?”

Geen van beiden willen gevoelens hebben, want ze weten zeker dat ze daar toe niet in staat zijn.
Totdat ze elkaar tegenkomen en samen moeten werken. Ze voelen zich aangetrokken tot elkaar en kunnen elkaar uiteindelijk niet weerstaan, maar Colton’s verleden blijft tussen hen in spoken...

“Een engel die de duisternis bevecht of een duivel die door het licht breekt?
Welke van de twee? Ik weet het niet zeker. Hoe dan ook, hij staat daar, mijn persoonlijke hemel en hel, en hij kijkt naar mij tot ik de hoek om ben en uit het zich verdwijn.”

Verleid is het eerste deel van de Driven-trilogie. Hierin maak je kennis met Rylee en langzaamaan leer je haar en haar angsten en weggestopte gevoelens kennen. Voor Colton geldt dat een stuk minder. Zijn verleden blijft geheimzinnig, waardoor je al van ver voelt aankomen dat dit deel met een enorme cliffhanger gaat eindigen. Voor de 50 Shades en Crossfire kenners zal hier weinig nieuws in zitten.
Heel veel aantrekken en afstoten en uiteindelijk de overload aan seksscenes laten het onderliggende, wel interessante, verhaal volledig ondersneeuwen.
Het had dus allemaal wat minder en korter gemogen, maar zeker geschikt voor een paar uurtjes leesplezier en stiekem toch uitkijkend naar deel 2.

Reacties op: In volle vaart?

Verleid - K. Bromberg