Weer een touchdown!

Suzanne Verheem-Kwak 16 augustus 2019
Na een roadtrip door de USA komt Dani aan bij de universiteit waar ze een jaar als uitwisselingsstudent gaat studeren. Ze hoopt zo even rust te krijgen van een heftige tijd in Nederland.
Tot haar grote schrik blijkt haar kamer te zijn vergeven. Uiteindelijk kan ze in het strandhuis van een docente verblijven. Alleen moet ze het dan delen met diens zoon Jackson, oftewel Jax.
Dat moet geen probleem zijn, want het huis is groot genoeg om elkaar te ontlopen.

“Die blik heb ik vaker gezien en steelt mijn adem en mijn woorden, neemt de wind uit de zeilen en laat me leeg achter. Afgedaan.”

Allebei hebben ze al genoeg aan hun eigen problemen en elkaars hulp hebben ze al helemaal niet nodig.

“Het voelt alsof ik mezelf opnieuw moet leren kennen, alsof ik geen idee heb wie ik nu eigenlijk ben als alle lagen van pretentieus, verwend rijkeluisjochie zijn weg gepeld.”

Ze moeten een manier zien te vinden om hun demonen te bevechten en te verslaan. Maar wat te doen met die aantrekkingskracht die toch tussen hen is ontstaan?

Lis Lucassen doet het weer! Na Grenzeloos komt ze weer met een fantastisch Amerikaans collegeverhaal met een vleugje Nederland erdoor. Genadeloos is deel 2 van de California Campus-serie.
Ook in dit verhaal komen er weer zware thema’s aan bod (rouw- en traumaverwerking, psychische problemen) verpakt in liefde, familie en vriendschap.
Een mooie New Adult die je zeker niet wilt missen als je ook genoten hebt van Grenzeloos!

Meer recensies van Suzanne Verheem-Kwak