Prima debuut

Wendy 29 mei 2022
Dit boek mocht ik lezen met de leesclub van Vrouwenthrillers.

Als Chloe Davis twaalf jaar is verdwijnen er zes tienermeisjes uit het kleine stadje waar zij woont. Haar vader wordt aan het eind van de zomer gearresteerd en veroordeeld als seriemoordenaar en zit nog altijd in de gevangenis.
Nu is het twintig jaar later en werkt Chloe als psycholoog. Er verdwijnt een vijftienjarig meisje en dat zorgt ervoor dat ze die zomer van twintig jaar geleden weer opnieuw beleefd. Maar het blijft niet bij dat ene meisje en er lijkt een copycat aan het werk te zijn.

Een duistere schittering is het debuut van Stacy Willingham. Het verhaal leest erg vlot, ik zat direct in het verhaal door de boeiende verhaallijn. Er zijn verschillende personages die allemaal hun eigenaardigheden hebben, hierdoor, en door de verschillende plotwendingen, word je steeds op het verkeerde spoor gezet. Diverse personages zijn verdacht en hierdoor wordt het niet echt voorspelbaar, al zie je sommige dingen waarschijnlijk wel aankomen. De spanning zit hem ook vooral in de vraag wie is de dader? Qua spannende situaties had het misschien nog wel iets meer gemogen.
Ik ben benieuwd naar een volgende boek van deze schrijfster, dit boek vraagt naar meer!

Meer recensies van Wendy