Enorm geraakt door dit boek

bookstamel 29 december 2019
Een keer in de zoveel tijd komt er een boek voorbij dat mij enorm weet te raken. Alles is Nu van Amy Giles is dus zo’n boek. Vanaf het aller eerste moment zat ik gelijk in het boek. Het boek gaat steeds op en neer tussen toen en nu. Toen is voor het ongeluk en nu is na het ongeluk. Ik vind dit zelf een enorme prettige stijl van lezen. Doordat er duidelijk Toen en Nu boven staat weet je altijd waar je in het verhaal bent.

Ik leefde enorm mee met Hadley die thuis word mishandeld door haar vader. In het verhaal word langzaam steeds meer duidelijk over wat hij zijn dochter allemaal aan doet. Hadley daar in tegen doet er alles aan om haar jonge zusje te beschermen. Het jongere zusje van Hadley is jong en onbezonnen en denkt niet zo goed over de dingen na. Waar Hadley haar vader feilloos kan peilen kan haar jongere zusje dat totaal niet.

Charlie is een echte steun voor Hadley hij sleept haar door de moeilijke tijden heen en probeert haar op zijn manier te beschermen. Daarnaast heeft Hadley ook nog een goede vriendin Meghan die meer en meer door krijgt wat er allemaal bij Hadley thuis afspeelt.

Uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel