Rauw en Puur

bookstamel 04 januari 2020
Laat ik beginnen met het feit dat sommige dingen uit het boek voor mij heel herkenbaar zijn . Ik zit ook regelmatig bij de huisarts alleen in mijn geval is er ook altijd wel wat door me HMS en Fibromayalgie maar sinds ik ziek ben heb ik ook wel een hoop angsten . Met de huisarts heeft Kelly een sterke roman neergezet . Je kon enorm goed meeleven met de hoofdpersonages want wat de je als je als huisarts verliefd word op je patiƫnt . En wat gaat er allemaal om in het hoofd van Eva . Ik kon het boek dan ook heel erg moeilijk weg leggen . De spanning tussen Eva en de huisarts is enorm goed voelbaar in het boek en op een prachtige manier opgebouwd . Maar Kelly wat doe je me aan met dat einde zo rauw en zo verdrietig . Gelukkig moet ik de andere 2 boeken nog lezen en heb ik nog wat tegoed . Al met al heeft Kelly een heerlijke roman met een sexy tintje weten weg te schrijven . Dit boek is dan ook een aanrader voor iedereen die houdt van het feelgood genre .

Uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel