Wat als je geen controle meer hebt over je eigen lichaam ?

bookstamel 10 januari 2020
De laatste dans heeft een mooie glimmende roze cover met daarop een balletdanseres en bloemen . Het is dan ook een heerlijke meisjes achtige cover . Ik vind de cover dan ook perfect bij de doelgroep passen en bij het verhaal .

Het verhaal gaat over Freyde het is haar grootste droom om toegelaten te worden tot de dans academie . Uiteindelijk lijkt haar droom uit te komen maar al snel lijkt de droom om te slaan in een nachtmerrie als ze voelt dat ze de controle over haar lichaam aan het verliezen is . Bes heeft op een mooie manier de strijd tussen Freyde en degene die haar lichaam wil overnemen omschreven . Je voelt dat freyde graag de controle terug wil over haar eigen lichaam maar ook degene wil helpen die de controle af en toe over te nemen . Het gevecht in freyde haar hoofd is erg interessant om te volgen .

Uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel