PRACHTIG ROMANTISCH EN MEESLEPEND.

bookstamel 30 januari 2020
De wensmuur van Mia Sheridan is een prachtig romantisch boek. Ik werd echt meegesleept in het verhaal. Clara is een prachtige jonge vrouw. Ze is een tikkie onzeker en voelt zich nog niet helemaal op haar plek in de plaats waar ze nu woont. Daarnaast heeft haar verder dementie en daar maakt ze zich erge zorgen om. Op een dag hard ze een legende over twee geliefde op Windisle-Plantage. Op een dag besluit ze om een wens in de wensmuur te stoppen en komt ze in aanraking met Johan. Johan is een apart geval hij komt niet buiten de poorten van Windisle-Plantage en zit boordevol schuldgevoel. Maar is dat schuld gevoel weg terecht?

In de wensmuur lezen we stukken over het verleden van Windisle-Plantage en stukken in het heden. Langzaam aan ontdekken we alles over wat zich vroeger op de plantage heeft afgespeeld. Maar ook leren we Jonah en Clare steeds beter kennen. Wat drijft hun wie zijn ze en bloeit er liefde tussen deze 2 personages? Het verhaal is super vlot geschreven en de auteur weet je met haar mooie woorden en zinnen zo het verhaal in te sleuren. Regelmatig was ik bang dat ik mijn zakdoekjes erbij moest pakken. Want dit verhaal is romantisch, ontroerend en heeft een klein vleugje spanning. Het boek krijgt van mij een mooi 9.

uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel