De tranen liepen op het eind over me wangen

bookstamel 03 januari 2020
oen ik het boek met de post kreeg was het eerste wat ik dacht jeetje wat een dik boek ! Ik hoop maar dat het niet te langdradig is . Daarna zag ik gelijk de prachtige cover een hele mooie diep donker blauwe kleur met Jasper er op afgebeeld ( Tenminste daar ging ik vanuit ) . En toen begon ik met lezen in het boek en wilde ik het boek niet meer weg leggen . Ik werd gelijk mee gesleept met Jasper die in het ziekenhuis beland en Sam die geen moment van zijn zijden week terwijl ze zelf vergaat van de pijn . Het verhaal is zo ontzettend mooi neergezet je emoties worden alle kanten op gegooid en de vriendschap tussen Sam en Jasper is zo mooi en bijzonder . Maar zonder al te veel te verklappen zorg dat je op het einde van het boek de zakjes dicht bij je hebt staan want het einde is echt een tranen trekker . Het is lang geleden dat ik een boek heb gelezen wat mij zo wist te raken .

Een uitgebreide recensie vind je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel