Geweldig debuut

bookstamel 11 januari 2020
Vanaf het aller eerste moment weet Bernadette je mee te nemen in een spannende wereld . In hoofdstuk 1 maken we gelijk kennis met Sophie die regelmatig tegen de regels in gaat . Maar is Sophie werkelijk een rebbel of schuilt er nog meer onder de horizon . In het begin van het boek worden we meegenomen naar hoe alles is ontstaan en de achtergrond vanwaar Sophie vandaan komt . Je zult al snel ontdekken dat Sophie niet het makkelijkste leven heeft gehad . Na een aantal gebeurtenissen in het dorp word Jason toegekend als beschermer van Sophie en maken we kennis met zijn achtergrond . Vandaar uit gaat het verhaal steeds meer naar de tegenwoordige tijd met af en toe een terug blik naar het verleden .

Het boek is super vlot geschreven en heeft eigenlijk alle emoties in het verhaal die je maar kunt bedenken , Angst , verdriet , eenzaamheid , liefde , geluk , kracht etc . Maar dat moet je maar lekker zelf gaan ontdekken want ik wil natuurlijk niet teveel verklappen .

uitgebreide recensie lees je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel