Hot en Steamy

bookstamel 27 december 2019
Wauw de cover alleen al is hot en steamy te noemen. De titel past ook perfect bij het verhaal. Dit is het eerste boek dat ik gelezen heb van auteur Natasha Madison en ik moet zeggen dat ik fan ben! Natasha heeft een heerlijke vlotte manier van schrijven en weet de lezer snel mee te sleuren in haar verhaal.

Het verhaal draait vooral om 2 hoofdpersonen. Cooper een revaliderende ijshockey schaatser en Parker die bedrogen is door haar ex-partner en daarmee het vertrouwen in mannen is verloren. Zoals het bij een boek in dit genre hoort is het al vrij snel duidelijk dat er een bepaalde aantrekkingskracht is tussen Cooper en Parker. Maar beide hebben natuurlijk ook hun eigen rugzakjes.

Wat mijn opvalt in dit verhaal is dat zowel de dochter als zoon van parker ook een grote rol in het verhaal spelen en er echt bij betrokken worden. Dit maakt het verhaal net wat anders als andere boeken in dit genre.

Een uitgebreide recensie vind je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel