Spannend van begin tot eind

Corina 01 februari 2020
In dit boek staan drie vrouwen centraal: De vastberaden Mirjam, de kwetsbare Didi en de psychopathische Hennequin.
Het verhaal wordt vanuit deze drie perspectieven verteld in korte hoofdstukken verdeeld over de tien kraamdagen van Didi die vanwege haar bekkeninstabiliteit na de geboorte van haar dochtertje aan het bed gekluisterd is, volledig afhankelijk van haar echtgenoot Oscar en kraamhulp Hennequin.
Mirjam, chef van dienst bij de politie, doet op eigen initiatief onderzoek naar het twijfelachtige ongeluk van haar broer die overleed na een val van de trap en een fortuin naliet aan zijn weduwe Hennequin.

In de tien dagen volgen we de personen in snel afwisselende hoofdstukken waarin de spanning goed wordt opgebouwd en de link tussen de personen steeds duidelijker wordt en gebeurtenissen uit het verleden langzaam worden blootgelegd.
Spannend van het begin tot het eind.

Meer recensies van Corina