‘E&M Liefde op de vlucht’ - Lissa Kemp

RBogerd 02 augustus 2019
Dit e-book kreeg ik van Lissa Kemp, ze plaatste een oproep dat ze op zoek was naar boekbloggers om haar boek te lezen en te recenseren. Ik ben op haar verzoek ingegaan en had al snel een mail ontvangen met haar e-book. Dit boek is haar debuut en hieronder mijn recensie!

Samenvatting
Emma Donkervoort krijgt een brief uit Engeland geschreven door de vriendin van haar moeder Diane Wilder. Hierin staat dat haar moeder op sterven ligt en haar dochter Emma wil zien, de vliegticket naar Londen is bijgevoegd en er is een hotelkamer gereserveerd. Ze wil eigenlijk niet gaan omdat haar moeder haar toen ze vijf jaar was achtergelaten heeft bij haar aan alcohol- en gokverslaafde vader, waardoor ze een nare jeugd heeft gehad. Haar vader is al overleden en ze is zelf alleenstaande moeder. Toch gaat ze mede dankzij een knappe man die haar eigenlijk onbewust belet terug te gaan naar huis. In het ziekenhuis in Londen heeft ze nog maar de kans om haar moeder twee keer te zien voordat ze overlijdt. Wegens omstandigheden kan ze niet bij de begrafenis in Schotland aanwezig zijn en komt er achter dat er geheimen voor haar waren. Dan krijgt ze van de vriendin van haar moeder een vliegticket op datum en hier geeft ze gehoor aan. Hierna volgen onthullingen over haar moeder, een kans! en meerdere gebeurtenissen.

Mijn mening
E&M is een heerlijke feelgood. Er gebeuren enkele in eerste instantie onverklaarbare zaken, waardoor je meer wilt weten. En dan de aandacht voor Emma van twee totaal verschillende mannen, dit maakt het ook leuk om verder te lezen. Ik heb er echt van genoten.

Conclusie
Het is een heerlijk boek, leest erg prettig. Het boek gaat ergens over, een echt verhaal over mode, romantiek, bovennatuurlijke gebeurtenissen en een beetje drama met een plezierig einde.

Meer recensies van RBogerd