meeslepend

Sonja 10 juli 2023
De auteur neemt ons mee op een meeslepende reis door de tijd en plaatst ons in het hart van dit hartverscheurende verhaal. De manier waarop liefde wordt portretteerd in dit boek is werkelijk indrukwekkend. Het laat zien hoe liefde mensen kan veranderen en welke opofferingen ze bereid zijn te maken om bij elkaar te zijn.

Estee is een krachtig personage dat haar eigen weg probeert te vinden te midden van de verwachtingen van anderen. Haar ontmoeting met Felix, hun vriendschap en de onmogelijkheid om samen te zijn, raakten me diep. Het is hartverscheurend om te zien hoe ze elkaar steeds opnieuw kruisen, maar steeds weer gedwongen worden om elkaar los te laten.

De overgang naar het heden met Lily voegt een extra dimensie toe aan het verhaal. Haar zoektocht naar haar grootmoeder en de ontrafeling van het mysterie dat in de doos ligt, hielden me op het puntje van mijn stoel. Het is een prachtige manier om het verleden met het heden te verbinden en de impact van gebeurtenissen uit het verleden op de generaties daarna te laten zien.

De schrijfstijl van de auteur is vloeiend en beeldend, waardoor ik me gemakkelijk kon inleven in de personages en de situaties waarin ze zich bevonden. De emoties spatten van de pagina's af en ik voelde intens met de personages mee.

Meer recensies van Sonja