overwint liefde alles?

Wendy 27 juli 2019 Hebban Team
De Ierse schrijfster Fionnuala wonende te Londen heeft hier een mooi, teder verhaal neergezet, een verhaal over liefde, rouw maar ook over hoe het accepteren van de manier waarop je elk met gevoelens omgaat. Vooral eerst wat een prachtige cover, een cover die echt in het oog springt.

*Als Dom Erin op een feestje ziet dansen is hij direct verkocht, het is liefde op het eerste gezicht. Op hun bescheiden trouwfeest krijgen ze van Erins vader een notitieboekjes (zie cover) om gevoelens of dingen op te schrijven die ze niet durven uitspreken. Hun huwelijk is een mooi en liefdevol huwelijk en dan slaat het noodlot hun droom aan scherven en dan komt het schriftje boven. Elk in hun eigen wereld van verdriet zoeken ze een brug naar elkaar toe. Overwint liefde alles?

Wat was dit een heftig verhaal, de realiteit over twee mensen, water en vuur geschreven op een broze manier. Het verhaal is geschreven met verschillende hoofdstukken het NU en TOEN en daar wrong voor mij af en toe het schoentje. Ik moest mijn aandacht er echt bijhouden en toen ik het boek dichtsloeg, ben ik toch even terug gaan lezen want het einde had ik niet zien aankomen. De auteur gooit steentje en beetje bij beetje wordt het een rots van geheimen. Toch voor mij een boek dat zeker gaat blijven hangen en dat ik ga aanraden!

Meer recensies van Wendy