Met chocolade overgoten.

bookstamel 21 december 2019
Wauw wat een prachtig verhaal dit boek heeft alles in zich liefde passie verraad en verdriet. Celina is een vrouw met een warme persoonlijkheid ze is een chocolatier in hart en nieren. Ik heb zelf ooit in een chocolatiers zaak gewerkt en bij de beschrijvingen van de bonbons en truffels liep het water me dan ook in de mond. Deze beschrijvingen zijn ontzettend goed gedaan zo goed dat je na het lezen van dit boek gewoon trek hebt in een beetje chocolade. Ik zal dan binnenkort zeker ook een recept gaan maken gebaseerd op dit verhaal. Celina reist naar Toscane om de familie van haar overleden man op te zoeken. De broer van Tony Lauro wantrouwt haar verhaal. Lauro is een harde boze man maar langzaam aan ontwikkeld zijn karakter in het boek en leren we hem kennen van een andere kant. Daarnaast hebben we natuurlijk Marco het zoontje van Celina die zijn overleden vader enorm mist maar troost vind bij zijn familie in Toscane.

Een uitgebreide recensie vind je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel