Een roman zoals een roman hoort te zijn.

bookstamel 15 januari 2020
Vooraf verwachte ik een ontzettend grappige en luchtige feelgood roman want dat doet de title denken . Echter al snel in het verhaal ontdek je dat het over veel meer gaat dan alleen de lijst met knappe papa’s . Wat ik ontzettend goed vind aan de schrijfstijl van Madelein is dat ze niet bang is om ook de wat serieuze onderwerpen die soms best heftig kunnen zijn op een luchtige manier aan te pakken . Ik kon helemaal mee leven met sommige stukken maar wil hier niet teveel op in gaan zodat ik niks ga verklappen .

Daarnaast vond ik het mooi om in het boek de verschillende relaties te ontdekken die de hoofdpersoon heeft . De vriendschap met haar collega’s van het kinderdag verblijf vond ik echt heel mooi ! Maar daarnaast ontdek je ook meer over de band die ze heeft met bijv haar oma moeder en zus . Het verschil tussen al deze banden word op een subtiele en mooie manier beschreven .

Uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel