Liefde, Vertrouwen, Loslaten en overleven je leest het allemaal in deze heerlijke feelgood.

bookstamel 30 januari 2020
Wauw wat een boek! Feelgood staat helaas vaak bekent als simpele verhaaltjes die makkelijk weg lezen. Nou Gillian King weet je het tegendeel te bewijzen met Ik mis je. Dit verhaal heeft namelijk wel degelijk inhoud en boeiende onderwerpen. Zo komt het onderwerp verlies aan bod want ieder mens gaat weer anders om met het verlies van een dierbare. Dat bewijzen Charlotte Carsten en Carstens moeder wel. Daarnaast zit er ook een groot stuk kwetsbaarheid in en hoe mensen daar misbruik van kunnen maken. We lezen over de slechte kant die mensen helaas kunnen hebben. Iets wat vrouwen helaas nog veel te vaak over komt. Een onderwerp wat mij persoonlijk erg raakt ik vind het dan ook super goed om te zien dat Gillian King dit onderwerp bespreekt maar dan in een liefdesverhaal.

Naast de wat zwaardere en beladen onderwerpen lezen we natuurlijk ook volop over liefde. Liefde tussen vrienden, Familie en geliefde. We lezen over hoop en moed en over hoe onverwachte dingen in het leven ook ontzettend mooi kunnen zijn. Dit verhaal van Gillian King heeft alles wat een boek moet hebben. Ik waarschuw je dan ook maar vast dit boek kun je niet makkelijk meer weg leggen als je er eenmaal aan begonnen bent. Je wilt namelijk al snel weten wat Charlie allemaal heeft meegemaakt en of charlie en Carsten ooit nog bij elkaar zullen komen.

Dit boek krijgt van mij dan ook een mooie 9,5 want er is eigenlijk weinig wat beter kan. Zelfs de kleine Siem had al vrij snel mijn hart veroverd. Ik hoop dan ook nog heel veel te gaan lezen van Gillian King.

Meer recensies van bookstamel