k ben een groot fan van dit soort urban fantasy boeken waarbij het verhaal zich gewoon in de hedendaagse tijd afspeelt en Christine heeft me hierin niet teleurgesteld .

Laten we beginnen met de cover ! Want die vind ik echt prachtig . De foto erop is super mooi en ook de kleur van het boek vind ik heel sprekend .

Het boek begint met een proloog en die is gelijk spannend . In de proloog lezen we over een jongen die in een wolf word veranderd door middel van een serum wat hem eerder is toegediend . Door het proloog zit je gelijk op het puntje van je stoel en wil je het boek niet meer weg leggen .

Het verhaal zelf is ontzettend goed opgebouwd we leren Esther kennen als een gewoon simpel meisje met problemen die elke puber wel heeft zoals het niet naar een feestje mogen gaan . Als Esthers moeder echter op een avond weg is en Esther de deur opent word ze overmeesterd door drie vreemde mannen . Daarna veranderd haar leven compleet .

Waarom kan Esther opeens beter ruiken , horen en zien en wat willen die drie vreemde mannen van haar ? Je zal er allemaal achter komen als je het boek leest . In het boek staan ook kleine gedichtjes en deze vind ik echt prachtig . Daarnaast vind ik het verhaal op zo’n manier geschreven dat het allemaal klopt en realistisch over komt .

Uitgebreide recensie op mijn blog

Reacties op: Een zeer geslaagd Debuut!

In de ban van de wolf - Christine Charliers