Betoverend romantisch

bookstamel 11 februari 2020
In de sterren van Mimmie Darke is een feelgood boek dat je vanaf het aller eerste moment weet te betoveren. Het boek voelde bijna magisch aan. Astrologie heeft in mijn ogen altijd iets magisch gehad. Of je het nou wilt geloven of niet vaak klopt het toch wel erg goed. Dit gevoel weet Mimmie Drake enorm goed vast te leggen in deze heerlijke feelgood.

Daarnaast waren voor een boeken liefhebber zo als mij de vele prachtige qoutes van beroemde schrijvers en de stukken die over Shakespeare gingen een zeer gewaardeerde toevoeging. Als je net als mij van boeken, liefde, astrologie en een magisch gevoel houdt dan is In de sterren van Mimmie Drake het boek voor jou.

De personages in dit prachtige liefdesverhaal zijn ook echt super goed beschreven. Justine die niks liever wil dan journalist worden en het hart van Nick veroveren. Is soms een tikkie onzeker een beetje een vreemde eend in de bijt maar een geweldige schrijver. Je leeft al snel mee met Justine en hoopt dat zij en Nick elkaar uiteindelijk weten te vinden. Nick gek op Shakespeare en toneel wil niks liever dan beroemd acteur worden een beetje arrogant misschien maar diep van binnen ook onzeker. Beide personages hebben mijn hart veroverd.

Liefde, wilskracht, Jezelf leren kennen doelen bereiken allemaal onderwerpen die in dit prachtige boek aanbod komen. In de sterren had ik dan ook binnen no time uitgelezen. Het heeft me ontroerd verwarmd en bracht een glimlach op mijn gezicht. En dat is volgens mij precies de bedoeling van een feelgood boek. Daarom krijgt het een mooie 8,5

Meer recensies van bookstamel