Schit-te-rend!

Inge68 31 augustus 2020
Ik heb ontzettend genoten van deze Baskische thriller. Het boek had werkelijk alles in huis wat ik leuk vind in een thriller. Het begint al met de hoofdfiguur, een sympathieke speurder, die zelf heel wat emotionele bagage meedraagt en wiens privéleven door de auteur mooi uit de doeken wordt gedaan, inclusief een prille romance. Het verhaal zelf van de moorden die Vitoria teisteren, wordt vernuftig opgebouwd in twee verhaallijnen, die op het einde perfect samenvloeien. Ik las dat sommige lezers op Hebban al vroeg wisten wie de dader was ... ik echt niet. Ik werd geregeld op het verkeerde been gezet en vond het heerlijk. Het is lang geleden dat ik zo werd meegesleept in een thriller en het is moeilijk uit te leggen waaraan dit ligt. Eigenlijk moet je het boek gewoon zelf lezen!

Meer recensies van Inge68