Wat mensen over Losgeweekt zeggen

Jennifer 21 september 2022
"Losgeweekt is het eerste boek waar ik ooit m'n tranen in heb moeten slikken. Een verzameling van gejutte verhalen maken je nieuwsgierig en gehecht aan het karakter dat ieders eigen opa zou kunnen zijn, waardoor het verrassende einde je met vochtige ogen zal achterlaten." - Luc

"Ik heb een traantje gelaten. Ik vond het zo mooi. Het is zo bijzonder, ik heb er geen woorden voor. Het eindigde precies goed, al wilde ik niet dat het verhaal voorbij zou zijn. Ontzettend goed geschreven." - Anne

"De jutter heeft leuke verhalen, hartverwarmend. Ik ben zo blij met dit boek. Het einde maakte me sprakeloos, en aan het huilen. Ik kan even niet bij de woorden komen. Het is prachtig geschreven" - Liza

"Oma is je verhaal opnieuw aan het lezen. De definitieve versie van je boek is nog beter en verrassender dan de vorigen." - Opa Mark (voor wie ik het verhaal heb geschreven). Wist je dat Losgeweekt op zijn verjaardag is uitgekomen?

Meer recensies van Jennifer