Is jeugdboek Mystanica geschikt voor volwassenen?

Jennifer 22 juli 2022
Mystanica blogtour: Mystanica is een avonturenboek waarin je zelf de verhaallijn bepaalt. Het speelt zich af in een gave steampunkwereld die (te) veel uiteenlopende personages bevat. Gebeurtenissen volgen elkaar snel op en dit boek bevat veel elementen, waardoor er niet echt ruimte is om de diepte in te gaan. Personages blijven oppervlakkig en waren lastig uit elkaar te houden. Ondanks dat het concept van Mystanica ontzettend creatief is en ik graag meer over de wereld en het magiesysteem had gelezen, was het voor mij geen succes. Wel denk ik dat die boek onwijs leuk kan zijn voor de jongere doelgroep, zeker als er wat minder exposition aan het einde had gezeten. De gehele review lees je op Geekish.nl: https://www.geekish.nl/boeken/is-jeugdboek-mystanica-geschikt-voor-volwassenen/

Meer recensies van Jennifer