“Do you think a life has any value if one doesn’t leave some mark upon the world?”

LauLauBooks 28 december 2021
Ik heb dit boek gekocht in februari, maar wachtte tot juli om het te lezen. Omdat ik wist dat dit boek iets speciaals zou zijn, dat ik het juiste moment moest kiezen om dit boek te lezen, om de reis van dit boek volledig te begrijpen, om me echt alles te laten voelen. Dit boek is zo anders dan alle andere boeken die ik ooit heb gelezen. Dit boek liet me sprakeloos achter. Het liet me met zoveel gevoelens achter. Het zorgde ervoor dat ik bleef nadenken over het leven, over het achterlaten van een stempel en alleen zijn. Het is zeker een slow burner, maar ik voelde me zo verbonden met de personages en het verhaal dat ik het niet erg vond. Maanden na het lezen van dit boek denk ik er nog steeds aan en voel ik het effect er nog van, die het op mij en mijn creativiteit heeft gehad. Ik denk ook dat dit een boek is waarin je steeds weer iets nieuws kan ontdekken wanneer je het herleest, dat het verhaal steeds een andere impact op je kan hebben. Dit is dan ook zeker een boek dat ik zal herlezen en herlezen. De schrijfstijl is ook zo mooi. Echt de moeite waard.

Meer recensies van LauLauBooks