“The point is—as far as the Society is concerned—if you are not honest, and determined, and brave, then it doesn’t matter how talented you are.”

LauLauBooks 28 december 2021
Ik ben niet echt de doelgroep voor dit boek, maar dat betekent niet dat ik er niet nog als nog van kan houden. Ik denk dat als je van Percy Jackson houdt, je dit boek ook geweldig zult vinden. Zonder dit boek zou ik waarschijnlijk in een leesdip zitten. Ik heb genoten van mijn vorige boek, maar het was een beetje aan de zware kant. Ik was echt toe aan iets luchtigs, grappigs en vrolijks, zoals dit boek.

Wat ik waarschijnlijk het beste aan dit boek vind, is hoe fantasierijk het is. Dit boek neemt je echt mee op een reis. Het is ook makkelijk om je voor te stellen hoe alles eruit zou zien en ruik. Het is makkelijk om jezelf in Nevermoor voor te stellen met Morrigan. Ik wou dat ik Nevermoor ook echt kon bezoeken, dat ik in Hotel Deucalion kon logeren om te zien hoe mijn kamer eruit zou zien.

Dit boek zit vol met magie, een groep personages die je vanaf het begin zou mag, vriendschap en een magische competitie (wat ik altijd leuk vind in boeken) en een beetje ondeugendheid. Ik heb me prima vermaakt met dit boek. Dit boek maakte me zo blij, ik kan niet wachten om meer te lezen over Morrigan. Vooral met hoe het verhaal eindigde.

Meer recensies van LauLauBooks