“Wishes don’t just come true. They’re only the target you paint around what you want. You still have to hit the bull’s-eye yourself.”

LauLauBooks 29 december 2021
Ik lees nogal wat boeken per jaar. Bijna elk boek vind ik leuk, maar sommige boeken zijn net wat specialer, dit is een van die bijzondere boeken.

Dit boek, deze boekenserie, was pure magie. Het was betoverend, het was meer dan zomaar een verhaal. In het eerste boek volg je Lazlo op zijn reis. In de tweede volg je Sarai op haar reis. Beide verhalen zijn verbonden door de dezelfde gebeurtenis, maar deze gebeurtenis had op beide een heel ander effect.

Het vertelt een verhaal over liefde, haat, verdriet en vriendschap. Het vertelt een verhaal dat je keer op keer kunt lezen terwijl je steeds weer nieuwe dingen ontdekt over de personages, de wereld. Het is een boek vol verschillende diepere lagen en verhalen in verhalen. Het is een boek waar je de tijd voor moet nemen om precies te begrijpen hoe goed, geweldig, verbazingwekkend dit verhaal is.

Het is gewoon zo'n complex verhaal, zo emotioneel, ik kan nu al niet wachten om dit boek opnieuw te lezen om nog meer te ontdekken en te begrijpen.

Meer recensies van LauLauBooks