Andere wereld

Nancy Bastiaans 04 december 2019 Auteur
Mijn leeservaring:
Voor de liefhebber van het genre is Oragayn een absolute aanrader en een knap debuut. De schrijfster weet je met uitgebreide sfeerbeschrijvingen, dialogen en uitgediepte karakters in deze andere wereld mee te nemen met daarin invoelbare menselijke dilemma’s. Dat ook vampieren een rol hebben vond ik echt minder.
Voor de liefhebber zal dit geen een punt zijn. Omdat het echt niet mijn genre is en er vrij gedetailleerde beschrijvingen zijn van de setting was ik vaak wat ongeduldig, geneigd stukken tekst over te slaan en heb ik het boek vaker aan de kant gelegd. Hierdoor moest ik er telkens weer in komen en was ik de draad een beetje kwijt. Dat zegt iets over mij en niet over de kwaliteit want daar is niets mis mee. Voor mij geen pageturner en toch mijn complimenten voor de schrijfster.

Meer recensies van Nancy Bastiaans