spanning ten top!

Wendy 02 juni 2019 Hebban Team
Peter is een 17-jarige wiskunde genie toch heeft dit talent een keerzijde paniekaanvallen overheersen zijn leven, onder de vleugels van zijn tweelingzus Anabel en zijn moeder probeert hij in een wereld te overleven waar cijfers heersen. Als hij na een paniekaanval ontwaakt in een museum waar zijn moeder een belangrijke prijs in ontvangst neemt, is zijn moeder neergestoken en zijn zus verdwenen. Hij wordt opgenomen in een geheime genootschap, die meer over zijn familie weten dan hijzelf. Welke geheimen komen nog op de oppervlakte, maar wat is de waarheid? Geen ellelange zinnen en mooie citaten maar makkelijk verwoord met personages die elk hun geheim meedragen!

Het boek is ingedeeld in verschillende hoofdstukken, het nu en het verleden (enkele maanden geleden) wat maakt dat het zeer vlot leesbaar is. Al had ik persoonlijk in het begin wat moeite met de schrijfwijze, ik spreek hier zeker niet van een pageturner dat je even tussendoor kunt lezen, maar een boek dat wel wat concentratie vergt. Wat bij mij vooral eruit sprong was dat de auteur je telkens op het verkeerde spoor zette, dit is spanning ten top!

Meer recensies van Wendy