Prima boek

Aukje den Daas 11 augustus 2020
Ik heb dit boek mogen lezen voor het selfpub café. Te vinden op facebook. Hier krijgen auteurs die in eigen beheer een boek uitgeven de kans om hun boek te laten lezen en beoordelen door lezers.
Dominque de Bruyne heeft een fulltime baan en daarnaast een passie voor schrijven. De laatste grens is het eerste deel in de serie met Mijanou Naughton.
Het boek gaat over FBI agente Mijanou en haar team. Er wordt een lijk gevonden in de duinen en daar begint de jacht op de dader. Het blijft echter niet bij dat ene lijk, in meerdere staten worden lijken gevonden. Hierdoor moeten Mijanou en haar team regelmatig op pad.
Het boek wordt geschreven vanuit de verschillende personen. Vanuit de dader, vanuit de slachtoffers en het verhaal van Mijanou en haar team in de 3e persoon. Door de afwisseling en de korte hoofdstukken leest het boek makkelijk weg. Ook staan er muziek quotes aan het begin van elk hoofdstuk. Naar mate het boek vordert kom je meer te weten over Mijanou, haar team en de dader. Gaat het Mijanou lukken om de dader te pakken?
Ik heb het boek in een dag uitgelezen. Het heeft me kunnen bekoren en mocht er een tweede deel komen in deze reeks dan zal ik deze zeker lezen. Er zijn nog wel wat vragen onbeantwoord gebleven, wat de schrijfster heel slim heeft gedaan.

Meer recensies van Aukje den Daas