Een aangrijpende roman

bookstamel 03 januari 2020
We beginnen zoals gewoonlijk met de cover die ik echt prachtig vind. Ik hou normaal niet zo van boeken met mensen op de cover. Maar op deze cover vind ik het prachtig dat de 2 gezichten door elkaar zijn verweven. Dit laat mij meteen zien dat het verhaal over 2 vrouwen gaat die op een of andere manier iets met elkaar te maken hebben.

Het boek is vrij heftig en daar houdt misschien niet iedereen van. Maar hoeveel invloed hebben de dingen die je mee maakt in je jeugd eigenlijk op je? Dat is een vraag die Esther Boek in dit verhaal op een prachtige manier heeft neergezet. Omdat ik zelf best veel pittige dingen in me leven heb meegemaakt waar ik verder niet al te veel over uit wil wijden kwamen sommige stukken heel erg binnen en moest ik regelmatig een traantje laten. Dus alhoewel ik het een prachtig boek vindt en denk dat iedereen het zou moeten lezen. Wil ik je wel vragen om na te denken of je van boeken over onderwerpen als misbruik,verslaving en angst wil lezen.

een uitgebreide recensie vind je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel