Een heerlijk verhaal om bij weg te dromen.

bookstamel 30 december 2019
Het is alweer even geleden dat ik een lekkere feelgood heb gelezen. Ik keek er dan ook echt enorm naar uit om Haloverkop van Aline van Wijnen te gaan lezen. De cover riep me al dagen lang vanuit me kast door zijn felle kleuren. Toen ik het boek open sloeg en begon te lezen bouwde ik al snel een band op met Nicole en haar 2 vriendinnen. Nicole houdt net als mij enorm van boeken maar met mannen heeft ze nog niet echt geluk gehad. Inmiddels is ze alweer een aantal jaar vrijgezel en hoewel ze soms echt een maatje mist moet ze er ook niet aan denken samen te zijn met een man die alleen maar voor de tv hangt. Ze ontmoet een geheimzinnige man en dan begint het verhaal. Opzich vind ik dit echt een mooi debuut boek. De schrijfstijl is heerlijk vlot en met een vleugje humor. De hoofdpersonages zijn goed uitgewerkt maar ik had veel meer willen weten over de vriendinnen van Nicole en de zus van de mysterieuze man. Het verhaal is dus heerlijk om te lezen maar heeft nog veel meer potentie.

een uitgebreide recensie staat op mijn blog

Meer recensies van bookstamel