Prachtig verhaal

bookstamel 25 mei 2020
De kleuren van de cover vind ik mooi maar verder doet de cover me niet zoveel. Ik heb niet het idee bij het zien van de cover Yes dit boek moet ik hebben.

Echter met het verhaal heeft Lucy Dillion mij zeker niet teleurgesteld. Lucy heeft een heerlijke vlotte pakkende schrijfstijl met een vleugje humor. Door haar manier van schrijven weet ze je al snel mee te sleuren in het verhaal.

Kleine Nancy de dochter van Caitlin wist meteen mijn hart te stelen wat een lieve en bijzondere meid is dat. Ik vind het ook leuk om te zien dat de kinderen van Caitlin en Patrick in dit boek ook een grote rol spelen. Vaak worden die een beetje ondergeschoven in een boek maar dat was hier echt niet het geval.

Dan Eva en Caitlin zelf 2 vrouwen die op hun eigen manier moeten dealen met een aantal gebeurtenissen. Twee vrouwen die een mooie groei doormaken in het boek. Twee vrouwen waar je zo vriendinnen mee zou willen worden.

Lucy heeft echt een sterke manier van het neerzetten van de personages in haar boek. Alle personages en niet alleen degene die ik hierboven beschrijf hebben een sterk eigen karakter. Ze worden op een manier omschrijven waardoor je gelijk een beeld krijgt van het personage. Dit zorgt ervoor dat je in dit boek enorm mee kunt leven met de personages.

Dit is een boek over liefde, wanhoop, hoop passie en zoveel meer. Natuurlijk heeft het boek ook zwaardere onderwerpen als een scheiding en de dood maar de boventoon is hoop en liefde. Ik kan mijn grootste wens echt sterk aanraden als je opzoek bent naar een mooi romantisch verhaal met goed uitgewerkte personages. Daarom krijgt dit boek een mooie 9 van me.

Meer recensies van bookstamel