Heerlijk verhaal

bookstamel 21 april 2020
Toen ik de cover van dit boek zag wist ik niet zo goed wat ik er van kon verwachten. Ik vond hem wel gelijk heel kleurrijk en daar houdt ik wel van.

Het boek wist me eigenlijk vanaf het aller eerste moment te verassen en ik zat er gelijk helemaal in. De auteur Annet Hulst zorgt ervoor dat je vanaf het eerste moment een band krijgt met de 2 hoofdpersonages. Jente het meisje dat super graag beroemd wil worden. In de hoop dat ze dan een maagverkleining voor haar moeder kan betalen en nog vele andere dingen. Het meisje voor wie alles op t.v de waarheid is. Jente is een beetje onzeker maar aan de andere kant heel dapper.

Dan hebben we Daniƫl de jongen die tv maar nep vind sinds hij voor de televisie werkt en dit probeert duidelijk te maken aan Jente. Een wat slungelige maar stoere jongen. De levens van deze twee personages en hun verhaal lijnen worden op een mooie manier met elkaar verbonden.

Annet Hulst heeft op een mooie manier gebruik weten te maken van een hedendaags onderwerp. Met haar boek waarschuwt ze op haar manier de jeugd om niet alles te geloven van de tv en vooral zichzelf te blijven. Het verhaal is vermakelijk van tijd tot tijd spannend en meeslepen. Gewoon een heerlijk boek om nu buiten in het zonnetje te lezen.

Daarom krijgt dit boek van mij een mooie 8. Soms hadden de dingen iets beter uit gewerkt kunnen worden

Meer recensies van bookstamel